patricshlnytt.blogg.se

Allt du behöver - för att ha koll på SHL (Swedish Hockey Leauge)

Mitt eget tillstånd

Kategori: Allmänt

Lite om mig själv och mitt tillstånd:
 
Som ni märkt blir inte bloggen uppdaterad efter varje match. Jag fick Akut Lymfatisk Leukemi i oktober 2013 men min behandling går precis så bra som läkarna önskar sig alla mina prover visar på jättebra resultat.
 
Idag skrevs jag ut från en av mina behandlingar C-block  (legat inne på Ks sen i måndags) Behandlingen har varit tuff men det märks att jag ändå blivit van vid behandlingarna. (jag genomgår just nu ett omfattande "block-behandling" enligt Nopho-2008 protokollen.
 
Jag har  gått igenom A-block-B-block-C-block två gånger nu och kommer i mitten av April börja om på A-block för 3:e gången (så jag börjar bli van som sagt)
 
Jag hoppas att ni tycker bloggen ger er god info om SHL och att ni väljer att följa den, jag är oerhört tacksam för er som är inne kontinuerligt. jag märker ibland att besöks statistiken "peakar" upp ibland då känns det ännu bättre.
 
Hälsn
Patric
 

Kommentarer

  • Renee säger:

    Du är så bra Patric! Jag följer inte din blog men jag följer ditt nuvarande liv. Du är så stark, du är så bäst! Vi ses snart! Renee Å

    2014-03-21 | 22:56:12
  • Marcus säger:

    Du skriver som vanligt jättebra och du är så stark. Vi är alla med dig Patric <3

    2014-03-21 | 23:10:16
  • Anna-Greta Frick säger:

    Vad glada vi blev när du skrev att behandlingarna
    Visar på goda resultat. Det bästa som kan hända.
    Sköt om dig och kämpa på!

    2014-03-22 | 10:30:17
  • Kjell säger:

    jag har följt Din blogg sen starten och det är verkligen inte många walk overs Vi kan konstatera att Du kan hockey och att du presenterar resultaten och Dina funderingar på ett jättebra sätt

    2014-03-24 | 10:38:27
    Bloggadress: http://patricshlnytt.blogg.se
  • kjell säger:

    Jag har följt Dej från det Du startade Din blogg och det märks att Du kan ishockey.Klart och tydligt uppställt och kunniga kommentarer,Go on!

    2014-03-24 | 13:04:29
    Bloggadress: http://patricshlnytt.blogg.se

Kommentera inlägget här: